25.05.2017 Źródło: chinatibetnews.com Autor: Zhi Xinghua
Wang Jiansheng, szef zarządu budowy Kolei Lhasa-Nyingchi, informuje, że długość tunelu pod górą Galai wynosi 4373 metrów, drążenie tunelu najeżone jest wieloma trudnościami, z tego powodu robotnicy mogą wykopać tylko 0,6 metra tunelu dziennie. Oczekuje się, że tunel będzie otwarty w tym roku. Właśnie teraz budowa głównego tunelu Kolei Lhasa-Nyingchi  wchodzi w decydującą fazę.
W kwietniu tego roku zakończono układanie 16,57 mln metrów sześciennych podtorza, co stanowi 82% wartości projektu tych robót. Roboty ziemne związane z głównym projektem szlaku kolejowego powinny być ukończone do końca tego roku.
Obecnie trwa budowa 47 tuneli na całej długości przyszłej linii kolejowej . Ukończono już budowę 117.09 km tuneli i  tuneli, co stanowi 54,09% planu. Pod koniec tego roku, zostanie zakończona budowa 12 kolejnych tuneli .
Wszystkie 120 mostów wzdłuż linii kolejowej jest w trakcie budowę, oczekuje się, że 108 z nich będzie ukończonych do końca tego roku.