Po wznowieniu w maju dwukierunkowych przewozów towarowych w porcie Zhangmu-Tatopani systematycznie poprawiają się warunki odpraw celnych. Podjęto działania mające na celu poprawę infrastruktury.
W przeszłości konie wykorzystywano jedynie w rolnictwie i transporcie, a ich głównym zadaniem było zwożenie plonów z pól, przede wszystkim jęczmienia i pszenicy. Wzrost ruchu turystycznego pozwolił wykorzystać je w nowej roli.
Doznania smakoszy w Lhasie są efektem wielowiekowej kultury kuchni chińskiej. Okazją do wykwintnych doznań kulinarnych jest Tydzień Smakoszy.
Otwarcie nowego centrum handlowego zmieni sposób postrzegania Lhasy przez światowe marki.
Wspólne wysiłki społeczności zmieniają „zapomnianą wioskę” w niezapomniane centrum ekoturystyki.
W lipcu Tybetański Region Autonomiczny odnotował nowy rekord w miesięcznej przepustowości swoich portów lotniczych od czasu otwarcia lotnictwa cywilnego w Regionie w 1965 roku.
Lhasa weszła na listę 100 miast o najlepiej rozwiniętej "nocnej ekonomii".
Łączna zainstalowana moc wytwórcza w Chinach osiągnęła ok. 2,71 mld kilowatów. Moc dostarczanej przez systemy fotowoltaicznej przekroczyła 470 milionów kilowatów.
Zakończono budowę najdłuższego wysokogórskiego tunelu drogowego na świecie.
Rząd Nepalu spodziewa się zacieśnienia współpracy z Tybetańskim Regionem Autonomicznym w dziedzinie handlu, turystyki, kultury i rozwoju infrastruktury, powiedziała we wtorek w Lhasie wysokiej rangi urzędniczka nepalska.
Tybetański Region Autonomiczny jest gospodarzem międzynarodowej imprezy targowej o charakterze kulturalno - turystycznym.
Loty „Most na niebie” w celu przyspieszenia rozwoju Qinghai, Tybetu i Sinciangu.
Pociąg dużych prędkości Fuxing ma kursować na linii kolejowej Qinghai-Tibet: Informują chińskie media.
Pierwszy Tybetańczyk uprawniony do wykonywania prac pod napięciem w warunkach wysokogórskich.
Tybet uruchomił swoją pierwszą stację nadawczą sygnału internetowego 5G w 2019 roku. Dziś liczba użytkowników Internetu 5G w Regionie zbliżyła się do 1,03 miliona.
"Suchy Port" Gyirong po czasowym zamknięciu z powodu ograniczeń związanych z COVID-19 na wznawia swoją działalność w zakresie ruchu pasażerskiego.
W 2023 roku w realizację swoich najważniejszych projektów gospodarczych Tybetański Region Autonomiczny zainwestuje około 143 miliardy juanów (21 miliardów dolarów).
Projekt przesyłu energii zapewnia stabilne dostawy energii elektrycznej dla prefektury Ngari.